Terada
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Regulamin

Go down

Regulamin Empty Regulamin

Pisanie by Mistrz Gry Sro Paź 14, 2009 3:44 pm

I Rejestracja:

a. Nick/login musi składać się z imienia i nazwiska Twojej postaci. Postać nie może nosić nazwiska osoby medialnej, czy też bohatera jakiejś powieści. Imię i nazwisko ma być FIKCYJNE!
b. Avatar musi przedstawiać twarz postaci. Maksymalny dopuszczalny rozmiar to 140x190. Postać na avatarze nie może być znaną osobą! Dozwolone są wszelkiego rodzaju grafiki i rysunki, ale tylko w przypadku ras fantastycznych, czyli Aasimarów, krasnoludów, smoków i diabląt. Jeśli chcesz, by półczłowiek czy elf posiadał taki emblemat, musisz uzgodnić to z Administratorem.
c. Avatar nie może przedstawiać postaci nazbyt roznegliżowanej. Jeśli Admin uzna, że jest nieodpowiedni ma prawo do usunięcia go, po wcześniejszym poinformowaniu o tym użytkownika.
d. Nieobecność osoby nie przydzielonej do żadnej grupy, trwająca dłużej niż dwa tygodnie, jest jednoznaczna z kasacją konta. Osobom przydzielonym owa granica sięga dwóch miesięcy, od czasu napisania ostatniego posta.
e. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi ostrzeżenie, ban, bądź kasacja konta.
f. Jeżeli chcesz uniknąć rozczarowań i nieprzyjemności - przeczytaj uważnie regulamin, a także cały dział "świat przedstawiony".


II Zanim rozpoczniesz grę

a. Pierwszą rzeczą, którą należy wykonać po rejestracji (jeśli Twoja postać będzie osobą niepełnoletnią) jest rzut kostką w tym temacie.
b. Drugą rzeczą jest stworzenie karty postaci w dziale "Zapisy". W temacie zatytułowanym imieniem i nazwiskiem postaci opisujesz ją kolejno według wzoru.
c. Akcja toczy się w świecie, który jest fantastycznym wytworem wyobraźni Administratorów. Prosimy, by nazwiska waszych postaci były przemyślane i wiązały się z grupą, do której chcecie należeć. I tak, na ten przykład, człowiek nie powinien mieć nazbyt fantastycznego imienia, gdyż społeczeństwo ludzi jest odzwierciedleniem naszego, teraźniejszego społeczeństwa.
d. Musisz uzbroić się w cierpliwość z zaakceptowaniem. Administrator może nie zaakceptować karty ze względu na nieścisłości, bądź błędy, które w niej odnajdzie. Akceptacja karty następuje w momencie, gdy temat zostanie zablokowany, a twoja postać przydzielona do odpowiedniej grupy (poprzez nadanie jej konkretnego koloru, odpowiadającego jednej z ras). Gra bez akceptacji karty grozi, w najlepszym razie, ostrzeżeniem, a w najgorszym – banicją (jeśli osoba nie zastosuje się do poleceń Admina).


III Posty

a. Rasy, będące częścią Leroth mogą poruszać się całym obrębie tej krainy. Smoki rzadko opuszczają Nortwest, podobnie, jak Krasnoludy swoje Molther.
b. Należy pamiętać, że człowiek nie jest mile widziany na ziemi należącej do Smoków, czy też Krasnoludów!
c. Można poddać się zjawisku bilokacji, jeśli wyśle się odpowiednią wiadomość do jednego z Administratorów.
d. W postach przestrzegamy zasad języka polskiego.
e. Każdy post musi składać się z co najmniej siedmiu zdań. Jeśli już teraz wiesz, że to zadanie ponad Twoje możliwości - zastanów się dobrze, czy na pewno chcesz się zarejestrować. Dbamy o jakość postów.
f. Nie można zabijać innych postaci (chyba, że za zgodą Administracji oraz rzekomej ofiary).
g. Czynności postaci nie oznaczamy gwiazdkami - piszemy tak, jakbyśmy pisali opowiadanie.
Poprawnie wyglądający post:

Stety, niestety - Guardianowi to naprawdę nie przeszkadzało. Po pierwsze, w ogóle nie spodziewał się, że w taką pogodę spotka kogokolwiek przy ruinie dworku; po drugie, w głębi duszy cieszył się, że będzie miał do kogo otworzyć usta. Nie znał bowiem nikogo, kto, będąc przemarzniętym, nie zechciałaby rozgrzać się, gadając bez sensu; albo chociażby wyżalić. A to bardzo pomaga!
Smoka nie obchodziło to, czy spotkany młodzieniec jest dziwadłem. On sam przecież do normalnych nie należał. Smok? Buahaha! Trzy czwarte ludzkiej populacji Leroth nie wzięłoby jego słów na poważnie, gdyby powiedział im, kim naprawdę jest. Ale to niczyja wina, że ludzka mentalność jest, jaka jest.
Ale wracając do czarnowłosego... Guardian Dellvardan przenigdy nie mógłby nazwać kogoś odmieńcem czy, Salandir raczy wiedzieć, czym jeszcze, tylko dlatego, że wie, co to kultura i chodzi do teatru, czyta książki, potrafi podyskutować o Szekspirze i Dantem!
- Jakiego tam pana! - Blondyn machnął lekceważąco ręką, uśmiechając się kącikiem ust. - Założę się, że jestem niewiele starszy od ciebie.
Tylko biorąc pod uwagę ich przypuszczalny wiek. Bo w innym przypadku Guardian byłby od niego o wiele starszy...
- Naprawdę uważasz, że ta rudera jest nietypowym miejscem? - odparł pytaniem na pytanie, unosząc brew. - Jeszcze dziesięć lat temu każdego dnia roiło się tu od dzieciaków, które wymyślały coraz to nowsze zabawy - urwał na chwilę, drapiąc się po brodzie. - No tak, tylko że dziesięć lat temu ten dworek wyglądał o niebo lepiej - dodał w myślach.
Zachichotał, wsadzając ręce w kieszenie płaszcza, po czym zadarł głowę wysoko do góry. Do pełni jeszcze dużo czasu. Miał nadzieję, że Nemesis nie jest nadal na niego obrażona. To byłoby przykre.

h. Użytkownicy mogą tworzyć tematy wyłącznie w dziale "szukam" i w offtopie. W pozostałej części forum nowe lokalizacje tworzyć mogą tylko Administratorzy, lub Moderatorzy w porozumieniu z Adminem.

IV MG (Mistrz Gry)


a. Kontem tym rządzą wszyscy Administratorzy i Moderatorzy forum.
b. Mistrz Gry może wcielić się w dowolną postać, która w danej chwili istotna będzie dla fabuły forum.
c. Jeśli MG wyda polecenie, należy zachować się w odpowiedni sposób. Oczywiście za złe zachowania będą groziły różnego rodzaju kary, zależne od funkcji, którą pełni w społeczeństwie Leroth dana osoba.


V Multikonta

a. Możliwe jest posiadanie trzech postaci, po wcześniejszym poinformowaniu o tym Adminów.
b. Wszystkie postaci muszą pozostać aktywne.


VI Pieniądze

a. Każda dorosła postać (powyżej 18. roku życia) zobowiązana jest do wysłania wiadomości do Guardiana Dellvardana, w której poda proponowaną przez siebie pensję oraz napisze podanie o pracę. Należy jednak pamiętać o nie popadanie w przesadę. Wartość Bontara jest mniejsza od naszej złotówki o połowę!
b. Jeśli Twoja postać jest jedną z magicznych ras, a mieszka w Ratoil albo Sayther, oznacza to, że musi posiadać normalną, ludzką pracę.
c. Jeśli została stworzona postać dziecka, użytkownik zobowiązany jest do wykonania rzutu kostka w tym temacie.
d. Każdą wydaną sumę należy podać w skrytce swojej postaci, wraz z linkiem, gdzie pieniądze zostały wydane oraz nowym saldem konta. Jeżeli w przeciągu 24 godzin od dokonania zakupu, w skrytce nie pojawi się link, bank potrąci 10% od aktualnego stanu konta.


VII Mieszkania
Normalnym jest, że wszyscy gdzieś mieszkają, bez względu na to, jaki tryb życia prowadzą. Dlatego też każdy użytkownik powinien napisać prywatną wiadomość do Moriel Yende z prośbą o utworzenie mieszkania, z podaniem miasta, w którym będzie się ono znajdowało.
I tak - młodzież mieszka z rodzicami, jednak założenie mieszkania/domu będzie możliwe dopiero, gdy postać uzyska ponad 100 postów.
Osoby dorosłe mogą dom wynajmować lub zakupić na własność. Cena zależy od wielkości posiadłości i jest do uzgodnienia z administratorami, najniższy kapitał wynosi jednak 2500 Bontarów. Trzeba jednak pamiętać, że za samo wynajęcie mieszkania należy zapłacić na początek 100 Bontarów, by potem miesięcznie płacić czynsz (tak, jak dom, zależny od wielkości). W skład każdego mieszkania obowiązkowo wchodzi jeden pokój, kuchnia i łazienka.
- 1 pokój - 100 B/mies.
- 2 pokoje - 200 B/mies.
- 3 pokoje - 350 B/mies.

* Administracja zastrzega sobie prawo do edytowania regulaminu.
Mistrz Gry
Mistrz Gry
Administrator

Liczba postów : 134
Dołączył : 13/10/2009
Skąd : zewsząd

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach